poniedziałek, 5 listopada 2012

#1Co sądzisz o: malujących się nastolatkach?

Hey!
Dzisiaj post pierwszy z serii CO SĄDZISZ O...
Temat na ten post wymyśliłam ja, ale na następne "odcinki" tej serii poproszę was, abyście to wy zaproponowali temat. Z góry mówię, że to jest moja opinia. Wy możecie uważać inaczej niż ja. Ten post nie ma na celu obrazić takich dziewczyn. Wyrażam w nim tylko moje zdanie.

Malujące się nastolatki.

  • Co mam na myśli mówiąc "malujące się nastolatki"?
Chodzi mi dziewczyny w mniej więcej moim wieku, które codziennie nakładają na swą twarz pełen makijaż, a bez niego nie wyjdą z domu.

  • Co mam na myśli mówiąc "pełen makijaż"?
Mam na myśli tusz, eyeliner, podkład, błyszczyk/pomadka, cienie. Nie mam nic przeciwko tuszu oraz błyszczyku, ale uważam że inne kosmetyki są zbędne. Oczywiście ok jeśli ktoś sporadycznie maluje się używając "pełnego makijażu" i robi to np. na urodziny, jakieś specjalne wyjście. Ale 13-letnia dziewczyna, która nie wyjdzie z domu bez make-up'u to przegięcie. Tak samo jeśli chodzi o szkołę. Dzisiaj na przerwie widziałam dziewczynę z równoległej klasy. Oczywiście eyeliner, tona tuszu i o ile się nie mylę podkład. Jak tak patrzyłam na nią z profilu to tego tuszu nie była jedna warstwa, tylko 10. Rzęsy, aż się "uginały" od tej mascary. Wiadomo, że nie jedna dziewczyna używa takiej ilości kosmetyków, aby "pięknie" wyglądać. Gdyby tak sobie pomyśleć ile czasu jej to zajęło rano... Ja bym wolała 15 min dłużej pospać niż malować się i upiększać. Może jestem inna, ale do szkoły nie pomalowałam sobie ani razu rzęs czarną mascarą. Jak już to kilka razy mascarą JUST CLEAR Miss sporty.

  • Dlaczego się nie maluje?
Ponieważ zanim dotrę do szkoły już zdążę się rozmazać. Zapominam, że mam nałożony tusz i najzywaczajniej w świecie, trę oczy. Jeśli w weekend pomaluje sobie rzęsy (co zdaża się na prawdę rzadko!) to mniej więcej ok. 13 tuszu na moich rzęsach nie ma. Kosmetyki, które używam codziennie to balsam/pomadka do ust, tonik, żel do twarzy, krem do rąk, dezodorant no i żel pod prysznic jeśli to też zaliczamy do kosmetyków.
Przeważnie takie dziewczyny myślą, że są ładniejsze i lepsze. Dobra delikatny makijaż wygląda ok, co nie znaczy że ładniej od naturalnej twarzy.

Hmm... podsumowując.
Według mnie, aby wyglądać ładnie wystraczy tusz do rzęs i błyszczyk lub w ogóle nic. Ale jeśli moja przyjaciółka lubiłaby się malować nie wiadomo czym to oczywiście nadal będę ją lubić. Bo nie liczy się wygląd tylko wnętrze.

 
Powtórze po razsetny, że to jest tylko i wyłącznie moja opinia więc bez hejtów.
Jeśli macie jakiąś propozycje na temat do kolejengo posta to proszę piszcie w komentarzach. 
Mam nadzieje, że nowa seria na moim blogu wam się spodoba.
Byee! 




11 komentarzy:

  1. jak najbardziej się zgadzam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale... ty jesteś brzydka bez makijażu!!! -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po czym to wnioskujesz? nie widziałeś mnie jeszcze w makijażu więc nie wiesz jak w nim wyglądam! coś jeszcze?! ;)

      Usuń
  3. masz w 100 procentavh rację ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą. Lecz ja mam blizny potrądzikowe na policzkach i staram się to jakoś podkładem 'zamaskowywać' więc mi można chyba to wybaczyć. Ale jak inne dziewczyny np. ty nie mają takiej potrzeby to ja całkowicie je rozumiem i też bym tak chciała ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak mam dlatego używam korektora , uzywałam jeszcze do dzis korektora i pudru ale po tym co napisałas zrozumiałam ze nie warto psuc sobie twarzy w tak młodym wieku , i od jutra nie nakładam nic kto jest ze mną ??

      Usuń
  5. Nominowałam Cię do "Liebster Blog": http://niulanka.blogspot.com/2012/11/liebester-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie sie wyrazilas na ten temat :)
    zapraszam : http://karo-karoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Co sądzisz o odwzajemnionej miłosci? Wg ciebie istnieje? Miałaś tak, że zakochałaś się w jakimś chłopaku a on w tobie?

    OdpowiedzUsuń
  8. z drugiej strony chyba nie należy krytykować dziewczyn, ktore malują się pelnym asortymentem, ale dobrze wyglądają i makijaż ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA KAŻDY MIŁY KOMENTARZ ;)
Zostaw link do blog, może go odwiedzę.